Published by admin on Sierpień 8, 2019

Jak możemy szybko pozbyć się kilogramów po po świątecznym objadaniu ?

Święta to świetna okazja do wielu rzeczy, na które nie można pozwolić sobie w pozostałych porach roku. Mamy w ciągu roku przynajmniej dwa tego typu wydarzenia, ściśle związane z religią chrześcijańską, ale tak głęboko zakorzenione w kulturze świeckiej, że z odpoczynku od obowiązków i możliwości spotkania z bliskimi na towarzyskim gruncie korzysta wielu osób różnych religii, i zupełnie niewierzących.

święty mikołaj

Źródło: flickr.com

Szykujesz się zatem do wizyty u rodziców, do teściów, niekiedy do tych i tych, o ile żyją na przyjaznej stopie. Spotykasz się z braćmi i siostrami, czasem zabierasz także przyjaciół. Niekiedy okazuje się, że to nie ty wybierasz się z wizytą i najbliższymi na obiad (dieta pudełkowa wrocław) świąteczny do innych, ale to inni odwiedzają ciebie. Tak czy inaczej nie można dać sobie czasu na obijanie się: wybierając się do kogoś wypadałoby zrobić kilka ciekawych, tradycyjnych posiłków, także ciast: na Boże Narodzenie przygotowujemy smażonego karpia i liczne odmiany dań opierających się na śledziach. Na Wielkanoc stół aż trzeszczy od dań opartych na jajkach, mięsach, a na deser serwowanych jest dużo mazurków i babek. A kiedy spotkanie i posiłek dzieje się u ciebie, to właśnie ty odpowiadasz za to, aby wprowadzić najbliższych w osłupienie liczbą i rodzajem dań.

zdrowe odżywianie na I to koniec, jeśli chodzi o zachowanie [TAG=sylwetki

Źródło: dbam-o-siebie.pl

, odpowiednią dietę. Jeśli specjalnie biegasz cały rok, by zachować dobrą figurę, nie przesadzasz z tłustymi potrawami i białkami, by nie nabrać niepotrzebnych kilogramów, w Boże Narodzenie albo kwietniu wszystko przez te parę dni świąt zostaje zniweczone, a jak już goście wrócą się do własnych domów, ciebie czeka odchudzanie po świętach (odchudzanie po świętach – czytaj)
Tyle tylko, że odchudzanie polega na zmianie przyzwyczajeń i trybu życia, i te właściwe nie powinny mieć wolnego także w święta. Zdrowa dieta odchudzająca powinna być utrzymana również w czasie świątecznych dni. Gdy twoja silna wola nie jest odpowiednio silna, by odmówić sobie podsmażanego karpia czy doskonale przyrządzonych jajek z majonezem, staraj się przynajmniej nie jeść dużo. Najlepiej wybierać ze stołu niskokaloryczne posiłki i nawet nie próbować mazurka. Fakt jest taki, że po tego typu posiłku czeka kilka tygodni wzmożonej porcji wysiłku, żeby waga znowu wróciła na swoje miejsce, wchłonięte cukry i tłuszcze zniknęły z organizmu, a sam organizm ponownie zrównoważył gospodarkę witamin i mikro- i makroelementów.

#Boże Narodzenie#ciasta#dania#deser#dieta odchudzająca#figury#kolacja#organizm#posiłek#potrawy#sylwetki#węglowodany#wysiłek